Travel

ŠPINDLERŮV MLÝN

02/05/2018

Konečně jsem se zase dostala k napsání článku. Pardón..

Je to víc jak 5 let, kdy jsem naposledy byla ve Špindlerově Mlýně.. Ale pamatuji si to jako včera, když nás s kamarádkami poprvé pozvala spolužačka na velkou párty do Silver Rocku. To nám bylo 16 a jediné, co nás zajímalo byly neskutečné párty a večerní život.

Tak konečně po pár letech jsem si sem zajela s přítelem na dovolenou ala procházkování po horách a žádné velké ožíračky 😀

Opravdu jsme oba dva potřebovali zmizet z Prahy. Určitě to taky znáte, že si občas potřebujete provětrat hlavu někde, kde není moc lidí, nebo, kde Vás nikdo nezná a prostě “vypnout”. Takže jsme si vyjeli na víkend do Špindlu. Zrovna v tomto období tam moc lidí nebylo, takže to byl skvělý nápad. Ubytovali jsme se v hotelu a hned jsme vyrazili do města.

Když jste už někde byli a váš přítel, kámoš, či někdo blízký, tam ještě nebyl, tak mu taky říkáte, kde všude jste byl/a, a co jste tam dělal/a? Jakože:,, tamhle jsem byla s holkama.. no a tamhle jsme se fotily… jo a tamhle je jeden klub a tamhle ten druhej, kde jsme tancovaly…” Jo, tak to mě v tu chvíli strašně zbožňoval… 😀

Nicméně, až jsem mu to všechno ukázala :-D, tak jsme si sedli na zahrádku, kde jsme byli úplně sami! A samozřejmě padl aperol a štrůdl za 160Kč,-. Ceny horší, jak v Praze.

SOBOTA

Chtěli jsme to pojmout jako relax na horách, takže jsme opravdu nechodili jen po městečku, ale vyrazili jsme na výlety s baťůžkem. Naplánovali jsme si první výlet na Labskou boudu z Horních Míseček (pak nám došlo, že jsme mohli normálně jít ze Špindlu, tak aspoň víme, jak pro příště..).

Kde jsme šli kolem pramene Labe, který jsme neviděli, jelikož byl pod sněhem.

DOPORUČUJI!!

Vzít si pořádné boty do hor, pokud na ně pojedete v dubnu. My jsme si chytře vzali botasky, já ještě takové ty běžecké, co mají dírky na větrání.. A jelikož tam byl sníh, HODNĚ SNĚHU, tak jsme měli úplně durch nohy. Další víkend jsem tam jela znovu, a vzala si ty stejné boty? Let’s stay blonde n.1..

Na oběd jsme si zašli do Hotelu Labská bouda, když jsme šli zpátky k autu. A jelikož je pro mne zvykem si na horách dát obrovský sladký knedlík s borůvkami, který tam měli, tak jsem nepohrdla.

Po večeři jsme si šli sednout na jagertea a pivo do restaurace Locale Friuli, kde jsme další den chtěli jít na oběd, ale bohužel měli zavřeno.

NEDĚLE

Po snídani jsme si zabalili sakypaky, a vyrazili jsme tentokrát bez baťůžku na Kozí hřbety (doporučuji si vzít vodu do ruky, když už ne do baťůžku) Let’s stay blonde n.2..

Opravdu nám všechny tři dny vyšlo počasí, ani jsem s tím nepočítala, takže jsem si nevzala ani opalovák a spálila jsem se. Let’s stay blonde n.3..

Po dobrém obědě v České hospodě jsme si udělali poslední výlet na stezku korunami stromů v Jánských Lázních. A cestou zpět jsme využili skluzavku. (doporučuji!)

Náš krásný víkend jsme ukončili večeří v mé oblíbené čínské restaurace U Koruny v Hostivicích.

Další víkend jsem jeli do Špindlu s rodinou na oslavu narozenin mého dědy. Vyrazili jsme na Sněžku (už 1603!)  A jelikož jsem si myslela, že tam bude zase teplo, tak jsem přijela nepřipravená a každý mi musel půjčit něco na sebe, takže jsem pak vypadala jak bezdomovec.. Let’s stay blonde n.4..

CO SI NEZAPOMENOUT DOMA PRO PŘÍŠTĚ:

Krém na opalování

Pevné nepromokavé boty

Kouknout se, jaké bude počasí

Tak Vám přeji krásný zbytek dne,

Dája ♥

VÝLET NA LABSKOU BOUDU

KOZÍ HŘBETY

NEPŘIPRAVENOST NA SNĚŽKU

Kvalita poslední fotky je supr :/